Η επικοινωνία αποτελεί μία από τις βασικότερες προκλήσεις για τα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού. Για αρκετά από αυτά, η αλληλεπίδραση με τους άλλους μπορεί να συνοδεύεται από άγχος ή σύγχυση, γεγονός που δυσκολεύει την καθημερινότητά τους και την ένταξή τους σε κοινωνικά ή εκπαιδευτικά περιβάλλοντα.

Η ρομποτική, ως ένα τεχνολογικό και παιδαγωγικό εργαλείο, προσφέρει μοναδικές δυνατότητες για την ενίσχυση της επικοινωνίας, δημιουργώντας ένα ασφαλές, προβλέψιμο και διαδραστικό πλαίσιο μάθησης. Πώς όμως ακριβώς μπορεί να λειτουργήσει ως «γέφυρα» επικοινωνίας;

1. Τα Ρομπότ ως Μέσο Ενίσχυσης της Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης

2. Βελτίωση Λεκτικής και Μη Λεκτικής Επικοινωνίας

3. Ρομποτική και Εναλλακτική Επικοινωνία (AAC)

4. Ανάπτυξη Κοινωνικών Δεξιοτήτων μέσα από την Ομαδική Ρομποτική

Η ρομποτική δεν είναι απλώς μια τεχνολογική καινοτομία, αλλά ένα μέσο ενδυνάμωσης. Για τα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού, μπορεί να αποτελέσει μία λειτουργική «γέφυρα» προς την επικοινωνία, την κοινωνική αλληλεπίδραση και τη συναισθηματική κατανόηση. Μέσα από τη δομή, τη διαδραστικότητα και την εξατομικευμένη υποστήριξη που προσφέρει, ανοίγει νέους δρόμους μάθησης και ένταξης.

Η Ομάδα του Roboautism